Welkom

, Wat leuk dat je hier komt kijken.

Vanaf 25 februari 2014 kan je bij mij stampin up producten bestellen. 1 x per 4 weken doe ik een verzamelbestelling de deur uit. Als je tijdens een verzamelbestelling besteld zijn de verzendkosten van stampin up naar mijn adres voor mijn kosten. Je betaald dan alleen de kosten van mij naar jou, afhalen op afspraak is altijd mogelijk. Verzenden kan via dhl of tntpost.

zaterdag 22 maart 2014

eerste demo

Vandaag een eerste su demo gegeven.
Wij zijn behoorlijk productief geweest en hebben onderstaande kaarten gemaakt.
De kleuren zijn de kleuren uit de incolors reeks.
de kleine bloemen op de kaartjes zijn van de petit petal pons en stempels.. een geweldige set die je veelzijdig kunt gebruiken.
de label en het doosje rechts boven is gemaakt met de label punch.

1 opmerking: